Det är ju allmänt kent.

Egentligen hade jag tänkt göra en klassisk Hultsfred-update nu. Men det brukar bli så jävla tråkigt.
Så nu berättar jag istället om den sjukt mycket mer intressanta kentkvällen i GBG.

Kentkvällen bestod av Kentmusik, Kentvideos, Kentmänniskor och Kentdrinkar. I övrigt var det precis som vilken popklubb som helst (jag jämför med alla hundra jag varit på...). Ljudet var dåligt på Kentvåningen, men människorna var trevliga. På dansvåningen spelades helt okej musik, typ Franz, Kaiser Chiefs och Anttila. Lite mycket Håkan.
Ölen var tjeckisk och hyfsat billig (36kr), smakade varken bäst eller sämst.
Skånska är tydligen riktigt svårt. Men o-skånska är ännu svårare, för en skåning.

Trevligt place.

Kommentarer
Postat av: albin

Varför köpte du inte julöl istället? Den var ju mycket billigare!

2010-02-15 @ 15:07:24
URL: http://grekernaanfaller.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0