Hultanupd.

Ännu mer uppdatering ang Hultan:
- Inget Red Hot.
- Inget Green Day, de spelar ingen svensk festival iår. Hade de gjort det hade det blivit Hultan.
- Phoenix, MSTRKRFT och The National har det kollats på.
- Det kan eventuellt bli en extra scen iår.
- Muse verkar mer och mer avlägset. Någonting okänt gör att de inte vill spela den veckan. "Skulle de dock ändra sig" (vilket låter jävligt dåligt i mina öron) så kommer dom komma, dom mindes sin senaste Hultsfredspelning och gillade festivalen.


Denhär senaste Hultsfredspelningen för Muse, för övrigt, kläckte min syster ur sig för ett halvår sedan att hon hade sett. Jag ville döda henne. Detta var precis när de hade släppt Origin of Symmetry och spelade i Teaterladan!


Men: oavsett Muse eller inte så kommer det bli en helgrym festival.



...det tycker även Albins favorit.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahaha, jag gillar att din syster har sett den konserten.

2010-02-12 @ 17:19:48
URL: http://karlssonpataket.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0