Rättning

Jag tänkte bara rätta mig själv lite, angående vad jag påstod vara bofas tråkigaste släpp so far för ett par dagar sedan. Tiliander är tråkig, men Rex The Dog och Bye Bye Bicycle är ju kanon, framför allt sistnämnda.
Igår, tror jag det var, släppte de däremot två band. Kalle Bah, som jag inte hört (ska tydligen vara släkt med Alice?), och Entombed som jag minns att Jesper Lindh snackade om ett halvt P&L antagligen 08.

Om en timme typ så soundcheckar vi. Skulle någon snubbla in här så:
KL. 18.00 BÖRJAR ROCKKARUSELLEN PÅ 1000 VOLT I FALKÖPING,
8:AN, GAMLA SJUKHUSET.
PÅ SCEN, FRAMFÖR ALLT: VINKLAD (MER EFFEKTER ÄN NÅGONSIN UTLOVAS)

Kommentarer
Postat av: Ella

Hur gick det då?!

2010-02-12 @ 14:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0