Tourist History

Jag fortsätter med list-varianten.

Någorlunda intressanta pryls som hänt idag/sedan senast:
  • Jag har eventuellt blivit trummis i TBBT.
  • Shout out Louds ställde in på Bengans när de fick nys om att jag ändå inte kunde komma och kolla.
  • Mando Diao exklusivt för P&L, fantastiskt skönt att slippa dem i sommar!
  • A Weekend in the City på LP i min ägo!
  • Jag vann en Travis-skiva för 13kr inkl frakt på traderet.
  • Jag har bara två FB hemma. Det blir tunnt ikväll.
  • Jag har beställt Two Door Cinema Clubs debutalbum! Eller bokat rättare sagt, den är inte släppt än.
    Tack förresten till Mrs. Teckomatorp för rabattkoden!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Gulligt.

2010-02-23 @ 15:55:05
URL: http://thedoors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0