Saturday night o-live

Hej. Alldeles nyss beställde jag massa skivor. Bland annat 7st:
Gossip - Music for men
Jamie T - Kings & Queens
Kristian Anttila - Lille Napoleon
Hästen - Caligula
Jesus and Mary Chain - Psychocandy
Massive Attack - Collected
The Cure - Disintegration

Dessutom köpte jag ett par, förhoppningsvis, asbra hörlurar för 300 som hade kostat 1k. Hoppas fan det var värt det.


Och när jag ändå har tråkigt och bloggar så kan jag presentera mitt drömhultan iår. Det ser ut såhär:



Och då ska ni veta att det är en relativt trolig line-up. Daft Punk kanske inte är så troligt, men det är iaf mer troligt än typ Beatles eller Queen. Resten är band som jag mer eller mindre vet är mer eller mindre aktuella.

Kommentarer
Postat av: albin

Ofta SOL är på samma rad som UP och delphic!

Men ja, goa skivor! Goo line-up!

2010-01-11 @ 22:11:26
URL: http://grekernaanfaller.tumblr.com
Postat av: hanna,

Jag är minst sagt på ditt hultsfred!

2010-01-12 @ 21:57:44
URL: http://lyckligt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0