Delta Bay

Saker som hände på Arvika bortsett från banden:
  • Jag drack äcklig 7,0-öl.
  • Vi såg popluggen.
  • Vi hälsade inte på popluggen.
  • Jag signerade ännu en demo till Timo.
  • Vi träffade Dennis Lyxzén två gånger, båda gångerna i köer.
  • Vi byggde skor till Hanna.
  • Vi sökte förgäves efter Björnstammen-killarna för fest.
  • Hanna fick en stalker.
  • Hanna fick en annan stalker.
  • Jag beatboxade.
  • Hanna snodde sjuuka mängder alkohol.
  • En norsk kille visade kuken.
  • Det regnade in i vårat tält.
  • Jag träffade fotograf-Kim.
  • Ronja tröttnade mer eller mindre på Tre apor.
  • Vi hånglade under en fisk, två gånger.
  • Ronja fick gratis mat. Hon visade tuttarna. (eller?)
  • Jag och Ronja gick med i Grön ungdom.
  • Ronja gick runt i mina kalsonger en hel dag.
  • Jag tänkte ut en låttext i huvudet. Jag kom nästan ihåg den när jag kommit hem. Nästan.

Kommentarer
Postat av: hanna

hahahaha!Fasen vad jag skäms över min kleptomani.



Grym festival trots allt!

2010-07-26 @ 12:03:34
URL: http://lyckligt.devote.se
Postat av: andy

hahaha vadå JAG hahahaha

2012-05-03 @ 18:51:33
URL: http://popluggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0