Blogguppdatering

Info del 1: Abbes blogg uppdateras väldigt dåligt för tillfället (värre än min faktiskt), detta beror (faktiskt) inte på att han vill vara svår och indie utan för att hans dator kollapsat. Alla ledsna läsare uppmanas snarast läsa info del 2.
Info del 2: Jocke "fine pajk" Snrt har, efter tvåhundra år, sjutusen sms, en miljon skrivna böcker och två kravaller skaffat en blogg. Den hittar ni överallt!

Sen kan vi också säga såhär: Biffy Clyro övertygade mig slutligen, P&L 2010 är bokat. Mot alla odds och undersökningar. Men jag är övertygad om att jag kommer hata festivalen söndagen då den slutar. Var så säkra.

Och btw. Ronja bor lite hos mig för tillfället. Alla som vill ta del av henne måste strikt följa mina regler. Hon är faktiskt mest min. (Och mest söt).

Kommentarer
Postat av: Albin

MEN NU ÄR DEN HEL IGEN!!!!!!!!!!!!!

2010-06-17 @ 19:20:51
URL: http://grekernaanfaller.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0