Jay-See

Hej.

Idag ska jag gå och hämta version två av våran efterlängtade demo. Jag gillar inte att gå. Det är tråkigt, jobbigt och tar lång tid. (Det är egentligen inte jobbigt, men det blir det eftersom det är tråkigt och tar lång tid.) Jag har inget val, min cykel är insnöad. Antar jag.

Idag fick jag inte min Two Door-skiva, trots att cdon lovade det igår. Lita aldrig på cdon!
Idag fick jag min Chemical Brothers-skiva jag köpte på tradera häromdagen. Den snurrar som fan nu, känner ni gunget?

Idag måste jag motvilligt ge cred till P&L. Jay-Z är fan stort. Riktigt stort. Och dessutom Patti Smith, The Kooks, Danko Jones och en hel drös med andra, förvisso ganska ointressanta, akter. Och många Sverige-exklusiva. Dock finns det inget som verkligen får mig att vilja dit. Det är bara så trist när det går bra för dem.

Gorillaz är Hultans sista hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0