Till och från

Angående denhär demon som borde vara klar: Den är snart klar, jag lovar.

Saker och ting har tagit lite extra tid dock. Men idag ska jag och Krille göra det sista fixet med omslaget, sen ska Tapper trycka upp en miljard såna på Expert. Eller om det var hos Expert-chefen. Spelar mindre roll för mig faktiskt. Och själva skivan har väl typ alla som läser här hört ändå, men den är alldeles snart helt klar. Kommer såklart upp på myspace också. Fast att köpa ett ex är ju givetvis att föredra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är man Expert-chef måste man verkligen vara en superexpert!

2010-03-18 @ 19:41:16
Postat av: Åsa

Snyggt omslag. Vems fötter? Kan man få önska sig en skiva i födelsedags present? ;)

2010-03-18 @ 22:53:55
URL: http://karlssonpataket.webblogg.se/
Postat av: PopSnrt

Goemen Goi!

2010-03-18 @ 23:53:07
Postat av: Ella

Åsa, mina fötter! :)

2010-03-24 @ 10:29:51
URL: http://backha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0