Up all night!

Nu är det snart här, på riktigt! Ett av årets bästa band som gjort en av årets bästa spelningar kommer snart med sitt debutalbum. Jag lovar er mina vänner (och andra hehe), att mina fenomenala partyskivor kommer innehålla onödigt många låtar från detta debutalbum. Ni kommer verkligen försöka att tycka illa om det, men ni kommer misslyckas. På alla plan. Ni har ingen chans.

Tänk om skivan suger nu. Rätt åt mig. Tänker ni nu. Tsssssssssssss klart den inte gör. Jag har redan hört tre låtar (minst) från den, och det kan ni också göra: FRENCH HORN REBELLION ROCKAR FETARE ÄN DAMÖB!



Bilden snodde jag från google. Tyvärr. Hade varit coolt om det var jag som smygfotat den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0