Nej till fred&kärlek forever and ever!

Tyvärr måste jag motvilligt erkänna, även iår, att P&L lyckats få till en ganska fin lineup till sist. Jimmy Eat World, The Strokes, Deadmau5, M.I.A. och Lo-Fi-Fnk (som fortfarande inte är bokade till varken Emmaboda eller någon annan svensk, sjukt) är inga heltrista akter. Men iår ska jag inte dit. Jag är givetvis ganska sugen. Men det är inte värt det.

De kommer antagligen boka Foals också, nyligen klara till Roskilde. Det vore förbannat värdelöst. Men inte heller det kommer övertala mig. Här är en som stretar emot!

Det som skulle kunna få mig att trots dessa löften trilla dit är Radiohead, vilket inte alls känns troligt, ofta de har råd med fler headliners?, eller Does it Offend You, Yeah?. De senare skulle antagligen kunna bokas. Dock ganska oklart hur mycket de planerar att turnera i sommar. Förhoppningsvis vill de inte spela alls under P&L-helgen, framför allt inte i Sverige.


Jag kommer säkert jobba den veckan ändå.




Klart de inte vill spela i Sverige. Då hade de ju gjort loggan på svenska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0