The box finally here

Idag var det inte bara Prodigy som fick mig på ett mer angenämt humör. Nä för idag anlände, helt sonika, den innehållsrika och superexklusiva Wombats-boxen till min dörr. Ingen avi, bara en snubbe som ville ha min autograf i utbyte. Lyx!

I boxen fanns mer eller mindre allt:






Innehållet är med andra ord:
  • Box
  • Compact Disc
  • Affisch med både fram- och baksida
  • En bild lika stor som ett vinylomslag
  • Tre vykort, sådant kunde jag skickat från Dublin tex. (OM BANDHELVETET HADE SLÄPPT SKIVAN DÅ)
  • Fyra typ vykort, fast mindre. Typ som hockeybilder
  • Ett plektrum, brandgult
  • Vinyl LP
  • Gul t-shirt med märkligt motiv
  • Snygg kille

Kommentarer
Postat av: hanna

inte riktigt klokt vad bra den är

2011-05-04 @ 17:11:38
URL: http://destinyisforlosers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0