List!!!

Förr gjorde jag en jävla massa meningslösa listor på allting. Det var i princip det enda denna blogg bestod av. Då. Om man vill skoja till det lite kan man kanske säga att det var en listig blogg. Hursomhelst ska jag försöka återinföra lite av den varan igen. Till allas förtret.

Jag kollade igenom Siesta-spelchemat häromdagen och insåg två saker. 1. Verkligen få bra band. 2. SMK spelar PÅ TOK FÖR TIDIGT! Sen såg jag att bob hund spelar iår igen. Det är lite tråkigt men mest roligt (för dem som ska dit då), eftersom det var en trevlig upplevelse förra året. Därför blir dagens lista:

Förra årets två mest kryddade spelningar
2. bob hund, Siesta!
1. The Specials, WCR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0