Mr Pink doesnt tip

Tänkte försöka blåsa liv i den här dödsbloggen igen. Som vanligt kommer det förmodligen inte bli överdrivet livligt efter det här lilla livstecknet. Men jag gör ett försök, som så många gånger tidigare.

Jag tänkte att eftersom jag verkligen inte har något att skriva om och inga fräcka konstnärliga bilder att lägga upp ger jag det jag vet att ni tycker jag gör bäst. Nördar. Ger er tips.

Bandet, om det nu är ett sådant, som får äran att agera startskott för en kommande ullegulle-era är inget mindre än det välkända, eminenta indiepopbandet Evan Voytas. Räcker ju nästan med ett sådant slagkraftigt bandnamn för att kollas upp. Seså, in på spottan och lyssna på deras hittils enda (?) EP, från 2010. Om man nu är våghalsad nog att lita på att årtalen Spotify lägger upp stämmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0