Return of the Lists

Visst har ni saknat mina listor? Med anledning av detta kommer jag idag bjuda på två stycken.

Saker jag älskar topp 1:
1. Bloc Party

Saker jag hatar topp 1:
1. Peace & Love


Därför blir givetvis kombinationen av dessa iom förra veckans bandsläpp katastrofal, och ullegulle protesterade genom att inte uppdatera på hela helgen (!).

Men nu ska vi inte deppa ihop totalt, nu gäller det att se framåt. Fram emot Melt!, eller någon annan episk festival de kan tänkas lägga till på deras numera löjligt korta turnéplan. Tro inte att jag åker till Borlänge i första taget.

There was a sense of disappointment, as we left them all. All the young people looked the same.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0